2011. július 2., szombat

Változás

Sziasztok! :)
Most egy számomra fontos dologgal fordulok hozzátok. Az első Damon-ös könyvemet még 2010. májusában kezdtem el, akkor még nem voltam valami jó író, inkább csak egy palánta. Azóta persze fejlődtem ( remélem a jó irányba ), ezért is kellemetlen nekem, hogy egyre többen kezdik el olvasni a legelső fejezettől a történetet ( a statisztikában látom ) és lehet, hogy megunják az írásmód miatt, mert...rossz. :S Ezért is gondoltam azt, hogy újra írom az első könyvet! Természetesen attól a második is halad a maga medrében, de közben magamnak átalakítgatom az előzőt. A sztori persze ugyanaz, főleg a stílust változtatom meg és mikor kész az egyik fejezet, fel is rakom. Nem kell radikális változásokra készülni, aki már olvasta régebben, annak nem is szükséges újra átrágnia magát rajta. Ez csak egy szépítő kúra, hogy úgy mondjam. :D
Egy másik dolog, hogy egyszer kérdeztétek ( vagy többször is ), hogy mikor lesz Elena és Damon között szerelmes éjszaka, meg ami jön. Hát én alapvetően nem erre szakosodott vagyok, hogy pontról-pontra leírjam az együttlétet, a sok intim velejáróval, én inkább az érzelmi töltésre fókuszálok. Szóval, ahogy Zoey és Damon kapcsolatában is volt: nem áll szándékomban nagyon durván elmagyarázni, hogy mi történik, csak utalgatok és a számomra még tűrhető testi érintkezést ismertetem. Remélem ezzel nincs bajotok! :) Ilyen vagyok, nem bírnék nagyon részletesen bevezetni titeket a történtekbe.
Még egy utolsó gondolat: ma frisselek. :) 11. fejezet és a címe: Segítség, haldoklom!
Bye,
Amy Bleak

2 megjegyzés:

  1. I love it!! And -of course- you!!
    Nagyon örülök.:) Habár nekem az is nagyon tetszett!! De el kell tényleg ismernem h sokat fejlődtél, és amikor elkezdted, akkor is fejlődtél már az az előtti könyvedhez képest.
    De ha te így látod jónak, és "támogatlak", bármit is jelentsen.xĐ
    A mai friss pedig.:):) x)x) Ugrándozok.:):) A címe nem sok jót ígér, de te úgyis jót fogsz tenni velünk a könyv végén.xĐ Remélem.xĐ
    Várom már nagyon.:):)

    VálaszTörlés
  2. Hát csak most tudtam olvasni a közleményed, de nagyon jó:) Örülök, hogy ennyire szíveden viseled ezt az egész történetet:)
    Olvasom a 11-et hiszen már alig vártam és persze írok komit is!!!!:) Mint mindig, hisz ennyi jár!:)

    VálaszTörlés