2011. július 16., szombat

Mai napra

Sziasztok! :)

Mielőtt bárki elkezdene lehordani mindennek, amiért már jó ideje nincsen friss, azoknak előbb elmondanám: nyaraltam, ezért nem volt alkalmam írni. :/ 
Ezt akartam csak mondani és még azt, hogy a csúszások oka -szerintem a "3 naponta friss" ötlet megbukott- az, hogy mást is írok e mellett és nem tudom egyszerre az összeset. :( Van 2 másik fanfiction-öm és egy kiadandó saját sztori, tehát van mit irkálnom. Mondhatni minden napra jut valami.
Szóval nem akarok ígérgetni semmit, nem tudom mikor tudom összehozni a frisst. Azt viszont már elmondhatom, hogy eseményekben dús lesz és sok dolgot tudhatunk meg mind a Rilma-król; mind Damon és Dana állapotáról, valamint arról, hogy Klaus-nak mi köze van az itt történtekhez. És a fejezet vége OMG lesz. :D
Addig is sziasztok! :)
Ui.: A fejléc Stella D. Hudson műve. :) Nekem nagyon tetszik és köszönöm neki mégegyszer. :D

3 megjegyzés:

  1. Hát sajnálom de igazából megértelek ugyhogy én türelemmel fogom várni a következő fejezetet főleg hogy megint izgiset írsz!!:D várom....várom....várom és igen.......... még mindig várom!!:D

    VálaszTörlés
  2. Stella!
    Gratulálok az új fejléchez nagyon jó!!:D

    VálaszTörlés