2011. június 24., péntek

Közlemény

Sziasztok!

Fontos bejelentenivalóm van: úgy vettem észre magamon, eddig jól bírom, hogy 3 naponta van friss és időm/kedvem is van hozzá. Azonban ma este valószínűleg nem otthon leszek ( Stella-nál xD :D ) és mivel tegnap képtelen voltam írni ( nem tudom mi történt O.o ), ezért holnap hozom a frisst, ha újra a régi leszek. Addig is kitartás, bár úgy veszem észre a minimum 2 kettő komi még mindig érvényben van... Kérlek, ha olvastok, akkor véleményt is mondjatok róla... A chat-be is jó nekem, csak legyen már valami visszajelzés több embertől is. Azt tudom, hogy Eszter Judit-nak és Stella-nak tetszik, ők el is mondják mit gondolnak róla és ezt nagyon köszönöm. Ha mások is vannak itt, ők is bírnának egy mondatot írni.
Köszönöm.
Sziasztok

Amy Bleak

5 megjegyzés:

  1. Én már várom és természetesen tudok még egy-két napot várni ha kell, hisz tudom hogy megéri:)
    És nagyon szivesen írunk, szerintem beszélhetek Stella nevében is ha erről van szó.De ha netán zavarná őt akkor elnézést:)

    VálaszTörlés
  2. Igen!! Szívesen bármikor!!
    ( A szemüvegtokod itt maradt.xĐ )

    VálaszTörlés
  3. Amy!
    És mikor érsz haza Stella-tól??:) Azt elfelejtetted mondani:P
    puszi:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Csak egy napot voltam nála és most kényszerpihenőn vagyok! :/ Megviselt állapotban voltam kb. 4-5 napig és most próbálok feltöltődni és újra írni. Ma már csinálom a 11.-et, de nem ígérhetek semmit, hogy mikor leszek kész. :( Muszáj várnotok, nem vagyok jó passzban... :S

    VálaszTörlés
  5. Jól van nem akartam erőltetni semmit sem csak nem tudtam hogy mi van veled:) De ha kell egy kis pihenő akkor persze hogy várunk és szeretettel várjuk majd a 11.részt. Majd ha lesz energiád:)
    Jó pihenést és jó írást kívánok:)
    puszi és köszi hogy válaszoltál:)

    VálaszTörlés