2011. március 31., csütörtök

3. díjam

Újabb díjat kaptam, amivel elismerik a munkámat. Ennek örülök és meg szeretném köszönni Killa23-nak, hogy megint kapok visszajelzést a művemmel kapcsolatban, de jobban örülnék szavaknak is, de ez magán vélemény. :)
Akiknek tovább küldöm, már ismertek, mert minden díjamat nekik adom. Nekem egyszerű az okom erre: valóban őket tartom a legjobbnak!
Küldeném tehát Stella Izzy Darkness-nek: http://azerdoorei.blogspot.com/

és Sophie-nak: http://harcoljazeletedert.blogspot.com/

Úgy értesültem 5 dolgot is kell magamról mondani, hát akkor lássuk:
  1. Nagyon változó a hangulatom mostanában ennek oka az önbizalomhiány.
  2. Szeretem olvasni mások műveit, de ezek után úgy gondolom én sz*r vagyok hozzájuk képest.
  3. Lesz egy új blogom, ahol majd a többi írásom is fent lesz, nem csak ez a fanfiction.
  4. Kos vagyok és ez sok midnent elárul rólam.
  5. Filmrendező szeretnék lenni.
Hát ennyi volna. :) Majd a hétvégén jön a friss. :D

7 megjegyzés:

  1. Kedves Amy.
    Én csak a te történetedet olvasom mert nem vagyok olvasós tipus az Alkonyat könyveken kívül nem olvastam semmi mert nem keltik fel az érdeklődésemet, a te írásod viszont már az első pillanatban felkeltette amikor először olvastam nem vagyok szakértő de azt tudom hogy nagyon kényes vagyok a könyvekre és az ilyen történetekre is persze nincs sok összehasonlítási alapom, de nem mondom hogy nem néztem be még egy-két ilyen oldalra mit a tiéd. De a lényeg hogy a te írásod fogott meg egyedül!!! Nemtudom hogy jelent e valamit a véleményem de szerintem nagyon jókat írsz és egyre jobbakat! Hidd el nekem! Az önbizalomhiány mindenkinél megvan csak max nem mondják:) Nagyon tehetséges vagy és én olvasni fogom továbbra is a történeted:D És persze kíváncsian várom az új fejezetet és hogy milyen új dolgokat hozol még nekünk:D:D Hajrá és legyen önbizalmad ha kicsi is de legyen!:) Az visz előre.:)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ennyi szépet és dicsérőt is jó régen hallottam! :O Le a kalappal, hogy veszed a fáradtságot arra, hogy elmond mit gondolsz, ez egy nagyon jó tulajdonság. Nem tudom elégszer megköszönni ezeket és soha nem lehetek elég hálás értük. Sajnálom, hogy régen nem volt friss, de újabb versenyre készültem ( novellaíró ). Most kaptam önbizalmat és ez a te érdemed. :D Nagyon köszönöm mégegyszer, aranyos vagy! *.* <3 pusz

    VálaszTörlés
  3. Ugyan már ezt nem kell megköszönnöd és ez számomra nem fáradság én köszönöm hogy ilyen történetet olvashatok mint a tiéd:D Nagyon szeretnék már egy új fejezetet de a novellaró versenyedre való készülés fontosabb és ha sikerül akkor biztosan te is boldogabb leszel és írsz majd nekünk is frisset:) Ha önbizalomhiányban szenvedsz nyugodtan keress engem és szívesen öntök beléd lelket és erőt ha kell:) A gondolataim közlése ugy gondolom hogy fontos mivel te ezekből a kommentekből tudod meg a véleményemet/véleményünkte hogy mit is gondolunk az adott fejeztről és én fontosnak tartom hogy tudd mit gondolok:D
    Hát sok sikert a versenyhez és ha lesz időd szívesen fogadom az új fejit is!!:D Nagyon szívesen mégegyszer!Puszi:D

    VálaszTörlés
  4. Szia Amy!
    Hogy állsz a versenyre való felkészülésben mert az a helyzet hogy nagyon hiányzik már az az új fejezet!! Kérlek ha ezt olvasod szakíts egy kis időt és rakj fel új fejit mert már nem bírok várni!!:/
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Egy kicsit el vagyok most havazva mert 3 hét múlva nyelvvizsga, de nem mondom inkább a többi okomat, hogy mennyi dolgom van, mert csak kifogásnak hangzana. A lényeg az, hogy próbálok idekerülni és írni ezt a könyvem is a többi mellett, a versenyre már elküldtem a novellát és várom az eredményt. Tudom és örülök, hogy neked sokat jelent a friss és már csak a kedvedért is próbálom ma vagy holnap hozni, de nem ígérgetek, mert akkor ha valami miatt nem sikerül, csal segget csinálok a számból. :/ remélem megérted, hogy nincs időm. :( :/ és én nekem is rossz, hogy nem írok. :( :/

    VálaszTörlés
  6. persze hogy megértem!!:) Sok sikert a nyelvvizsgához! Angolból vagy másból?

    VálaszTörlés
  7. Köszi. Angol középszintű. :)

    VálaszTörlés