2011. március 23., szerda

Eredményhirdetés

Sziasztok!
Gondolom még emlékeztek a kis kérdésemre miszerint egy új írói nevet keresünk nekem. Láttam, hogy serényen szavazgattatok és fölényesen nyert a 'Bleak' végű. Egyetértek veletek, nekem is ez tetszett a legjobban. :) Meg szeretném köszönni nektek, hogy segítségemre voltatok és mostantól itt Amy Bleak vagyok, de fórumokon és más weboldalaok Amy Darkness maradok, mert nem mindnél lehet változtatni.
A frissről annyit, hogy a fele kész, majd a kedvem dönti el, hogy folytatom-e, azt a 2 komit pedig még mindig nem értem... :/

Na sziasztok,
Amy Bleak

3 megjegyzés:

  1. Ms. Bleak nagyon örülök hogy megismerhetem:) Remélem sok új cselekményszálat fog elénk tárni és továbbra is elkápráztat minket csodálatos és fantáziadús írásaival:D:D
    Csak így tovább és örülök hogy ezt a nevet választottad én is erre szavaztam:)
    pus

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa. :) Jajj, de aranyos vagy, köszi mindent ^^ *.* Olyan kedves vagy mindig hozzám, te ösztönzöl arra, hogy írjak, mert tudom, hogy téged érdekel. :) Ezért ma, neked felrakom az új fejit. ;) Ha kész lesz, persze. :D
    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. :D:D Az csak természetes hogy ösztönözlek!! Rám számíthatsz! És köszi a fejit!:D
    puszi

    VálaszTörlés