2011. március 13., vasárnap

Új név! - 2. forduló

Sziasztok!

Tudom rég volt már friss, de ezt köszönjétek magatoknak és szerintem nem kell megmagyaráznom miért mondom ezt... ( Tisztelet a kivételnek ).
Most más miatt szólok hozzátok: tudjátok az írói nevem Amy Darkness. Nem olyan rég óta írok ezen a néven, de mégis szeretném lecserélni, viszont csak a 'Darkness'-t ( mindig is Amy voltam, ezen nem szeretnék változtatni ). Az ok, hogy én a jövőben valóban komoly író és elsősorban filmrendező szeretnék lenni és ezzel a névvel nem "futhatok". Szóval kellene egy új, ami jobban hangzik Amerikában is - mert persze a karriert ott képzelem. Keresgéltem és főleg olyanokat, amiknek van jelentése. Itt azt értem, hogy beírtam, hogy: sápadt; komor; zord; sötét; varjú és stb. Ezekre kaptam találatokat és a 6 legjobbra szeretném, ha szavaznátok. Itt vannak a nevek:
1. forduló
1. Amy Rook
2. Amy Bleak
3. Amy Glum
4. Amy Murk
5. Amy Dim
6. Amy Bitter

2. forduló
A szavazást lezárom és elindítok egy újat, amiben már csak 4 névre lehet szavazni -ezek mind 4-4 szavazatot kaptak az 1. fordulóban, kivéve a 4. az 3-at.

1. Amy Rook
2. Amy Bleak
3. Amy Murk
4. Amy Bitter
Lehet rájuk szavazni a bal oldalon. Remélem segítetek nekem a választásban és együtt egy jó döntést hozunk. :)

4 megjegyzés:

  1. Csőőő!!:):)
    Hát jelentésben mind jó, nekem úgy mind tetszik, de hangzásban nekem a Bleak a nyerő.:) Arra is szavaztam.:)

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaa :)
    Köszi, hogy szavaztál :D Nekem is az tetszik a legjobban, de úgy gondoltam megkérdezem a közönséget is :)

    VálaszTörlés
  3. jah szerintem is az a legjobb :)bár a többi sem rossz

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jó a Bleak de nekem tetszik a Rook is:) A te döntésed főként de szerintem jól választasz majd!!:D
    Sok sikert!!!

    VálaszTörlés