2011. január 31., hétfő

My best scene from ' The Descent '

Elhoztam nektek az egyik kedvenc TVD-s jelenetem ( rajta van az 5-ös listámon ). A ' The Descent ' -ből nekem ez tetszett a legjobban. Az indok, mert itt megmutatkozik Damon igazi énje és én itt nem a gyilkosra gondoltam a végén. Aki egy kicsit is meg tudja érteni Damon érzéseit az tudja, miért tette ezt a végén. A sírás és a piálás, majd az őszinte beszéd volt a megható. Végigsírtam... Egyébként nekem tisztára hátborzongató érzésem volt, mert tudtam, hogy én ezt régebben már megírtam, azt ahogyan Damon valójában érez. ( többek között az utolsó fejezetben is, amit már decemberben kézzel megírtam, mert jött az ihlet, most csak javítgattam a kinézetén az egésznek ). Kíváncsi lennék, hogy szerintetek jól eltaláltam és továbbra is jól visszaadom Damon érzéseit? Ez egy örök kérdés nálam... Köszönöm a válaszokat!

1 megjegyzés:

  1. szerintem állati jól látod ezeket a dolgokat és főleg hogy előre megírtad hogy Damon érez. Tök jó az egész és ez a jelenet is jó!! Jó választás volt!:) Nagyon ráérzel ezekre a dolgokra ugyhogy csak igy tovább:D

    VálaszTörlés