2011. január 7., péntek

Kis spoilerek a 2. könyvből

Sziasztok! :)
Hoztam neketek pár spoilert a 2. könyből, de mielőtt elkezdeném:
Kérdeztétek, hogy mikor lesz friss. A válaszom: nem tudom. Ez nem azért van, mert nincs ihlet vagy ötlet, hanem mert bíztatás nem nagyon van. A legutóbbi fejezethez eddig csak 5 komment érkezett, az előzőekhez sokkal több és én a chat megjegyzésekből, a szavazás eredményekből és ezekből a véleménynyilvánító kommentekből nyerek "erőt", ez az én "üzemanyagom". Ha nem kapok elég üzemanyagot, akkor kevés erőm lesz ahhoz, hogy írjak egy jó fejezetet. Ez nem zsarolás, de szerintem ha valakinek tetszik, akkor mondja el és ez jól esik majd nekem és boldogan vágok neki a fejezetnek, hogy azt várják.  :) Ennyi lenne amit erről beszélnék.
Na szóval a spoilerek:
  1. Damon összejön valakivel az első végén, így a másodikban egy kapcsolata lesz.
  2. Jön egy új főszereplő.
  3. Új szemszög is várható.
  4. Sok-sok visszatekintés a múltba.
  5. Új titkok és rejtélyek.
Remélem a második résznél is velem maradtok, aminek a címe is napvilágra kerül, bár a változtatás jogát fenntartom:
A jégszívű vámpír

5 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Én mindig kitartok melletted!!:)(L)
    És nagyon várom már a második részét.
    A címe is nagyon tetszik.!!:):)
    A spoiler-ek pedig... Felhúzzák az ember idegeit!! Persze jó értelemben!!
    Örülj a 30 olvasódnak és tegyél boldoggá minket!!xĐ:)(L)^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! Teljesen igazad van azzal kapcsolatban hogy kevés ösztönzést és kommentet kapsz de szerintem kövessük azt a szemszögöt ami számodra a legelőnyösebb és ez a szemszög az hogy mi ahányan itt vagyunk és olvassuk írásodat fejezetről fejezetre és persze kommentelünk is mi megmaradunk melletted és ösztönzünk téged hogy legyen mindig új fejezet, mi veled leszünk akkor is ha esetleg nem vagy annyira jó passzban, de ez nálad nem fordul elő mert mindig nagyon jókat írsz!!! És mi ezért veled vagyunk és melletted állunk és erőt adunk hogy újabb és újabb fejezetekkel tudj elkápráztatni minket akik veled vagyunk mindig:D:D Csatlakozom Stella Darkness-hez és én is azt mondom hogy tégy boldoggá minket akik veled vagyunk:D Amugy a spoiler-ek tényleg jók de nem tudnék választani közülük mert szerintem mindegyikből elég jó dolgok születhetnek....de ezt a fantáziádra bízom, tuti hogy jó lesz és én olvasni fogom akármi is lesz a második részben:)
    Kezedben a döntés hogy mi lesz a folytatás:D
    Puszi, mert jó vagy:)

    VálaszTörlés
  3. én csak most találtam rá a blogodra de nagyon teccik! Nem bírtam abbahagyni az olvasást mert olyan jót tudsz írni! Én nagyon szeretném ha folytatnád!

    VálaszTörlés
  4. Jajj Eszter Judit ez nagyon kedves volt tőled :) Most majdnem meghatódtam :') Ilyet még nem sokszor írtak nekem :) És igazad van, nektek kell írnom, szóval a héten jön a friss, de mint mondtam ehhez most idő kell, mert ki akarom dolgozni, hogy emlékezetes maradjon ez a lényeges fejezet :) Mégegyzser köszi és mindenkinek aki írt ide :D <3

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit megköszönnöd! Ezért vagyunk mi az olvasóid hogy erőt adjunk neked!!:) Igazából nem szoktam ilyeneket írni de most egy kicsit elkapott az ihlet és ugy éreztem el kell mondanom mindent amit gondolok! De örülök hogy tetszett:D
    Várom a kövit, és tudok várni mert tudom hogy jó lesz:):)
    Puszi

    VálaszTörlés