2010. október 23., szombat

The Vampire Diaries - Ezt nem lehet szó nélkül hagyni!

Tudom, hogy nem szoktam a The Vampire Diaries részeit kommentálni, de az új Plan B rész ( 6. amúgy ) teljesen kiütött és írásra fogott.
Először is nagyon Spoileres lesz, csak az olvassa el aki már látta a részt:
1. Damon jól tette, meg nem is, hogy megölte Mason-t. Ha valóban meghalt... Damon kicsit visszatért az öldöklő gyilkos szerepébe, de ez számomra nem baj, míg nem embereket öl. Mason vérfarkas, ellenség, érthető a rosszindulat! Viszont Jeremy is látta, hogy milyen Damon, ha mérges és ez szerintem rossz fényt vethet a bontakozú barátságukra, mert a még gyeremeteg lelkű Jer kicsit megrémülhet a kemény Damon-tól... Vagy ösztönzi, hogy ő is legyen elszánt harcos.
2. Boonie. A csajt bírom is meg nem is. Segített Damonnak. Oké. Utálja. Oké. Minden oké, amíg meg nem tetszik neki! Ha Boonie rá mer nézni ÚGY Damon-ra, akkor a csaj megtudja milyen vagyok mérgesen! Magyarul nem nagyon szeretném őket együtt látni. Se most, se soha!

3. Stefan és Elena. Ha együtt vannak idegesítenek, ha külön el vagyok velük. Stefan a hős, a mindig jó... Uncsi! Ezért nem való Elena-hoz. Viszont, ha vele van Elena is kissé merészebb lesz. A lényeg a lényeg, hogy szakítottak - nagy örömömre - Kathrine miatt. Hiszen az a kis ribanc meg akarta ölni Jenna-t!!!!!
Térjünk vissza arra, hogy szakítottak és jól is tették. Egyrészt, mert így Kathrine megkapja Stefan-t és minden visszatér a normális kerékvágásba. Így lenne helyes! Stefan & Kat.
De mi lenne Elena-val? Őt nem nyüstölné tovább Kat, így éleheti tovább az életét. De kivel? Damon-nal! :D Egy privát titok:
Én nem akkor bőgtem, amikor Stef-ék szakítottak, hanem mikor Elena ment volna el és Damon, meg utánaszólt. Bemásolom:
-Elena! Én dühítettem fel Kathrine-t. Én...Én nem gondolkodtam. Én nem gondoltam...
-Nem számít, Damon. Nyert... Kathrine nyert.
Ez fűszerezve szomorú, sajnálkózó, tragikus, bocsánatkérő, felelősségteljes, aggódó, elszégyellő és szerelmes Damon nézésekkel! Nagyon megsajnáltam őt és ekkor eltörött a mécses...
Damon szereti Elena-t! És képes miatta saját magát okolni, ami valjuk be ritka dolog nála. De nem ő a hibás! Damon elviselné, hogy Stefan Elena-val legyen, csak hogy Elena-nak ne fájjon! Mi ez, ha nem érzelmesség? Mi ez, ha nem emberség? Mi ez, ha nem jóság? Mi ez, ha nem romantika?
Most merje valaki, azt mondani, hogy Damon gonosz azokhoz, akikkel törődik!

4. Legvégül pedig egy kérdés: Most komolyan, Matt-et miért kell belevonni?!

Ennyi lenne, a nagy leírásom, csak úgy kijött belőlem... És mégegyszer mondom, hogy én Stefan-t az egész rész során egyszer sem sajnáltam meg! TEAM DAMON!

6 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Hát ez fenomenális lett!!
    És teljesen igazad van!!!
    De Matt... basszus...

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Te is láttad már?
    Köszi :)
    Szerintem is...

    VálaszTörlés
  3. úgy látom nem csak nekem volt mély benyomása ennek a résznek... de legalább szakítottam (team Delena párti vagyok) szal sztem értitek... Matt-et nem kellett volna belevonni ebbe a huzavonába... meg Jenna... =( =( hát hűűű... :D

    am rem hamar hozod a fejit. mert már nagyon hiányzik a töri ;)
    puszii. <3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is tök igazad van én teljesen azon a véleményen vagyon amin te mármint a Stefan és Elena dologban és szerintem is Elenának Damon mellett lenne a helye...A szakítós rész engem sem érintett meg igazán viszont amikor utána szólt az egyszerűen leírhatatlan azt látni kell...:D Szerintem mindenki tudja hogy miről beszélek hisz ti is láttátok:D:D:D Annyira Édes! Imádom!:)
    Matt-et sajnálom, nem ezt érdemelte volna, és Jenna sem, bár az jó hogy Alaric-al alakulnak a dolgaik, szerintem helyesek együtt.:)

    VálaszTörlés
  5. Jah és remélem hogy a következő részekben már Damon vígasztalja Elenát...:)
    Boonie szerintem ne sok vizet zavar Damonnál..:)

    VálaszTörlés
  6. Látom én sem vagyok egydül ! :) Team Delena ^^ Jenna se haljon már meg, se Matt :( remélem Boonie tényleg nem jelent veszélyt... és Damon vigasztalja Elena-t ^^ nálunk anya nem ért egyet velem, ő Team Stelena -.-"
    ma felrakom a frisst, mert van hangulatom hozzá :D ^^

    VálaszTörlés