2010. július 28., szerda

9. fejezet - Beszélsz a vámpírokról és mit kapsz? Egy vámpírt!

Még aznap elhagytuk a kórházat, amikor a baleset történt. Zoey szomorú volt Nancy miatt, bár egy halvány mosoly ült az arcán. Tudtam miért. Boldog volt, hogy őszintén beszéltem neki a vámpírokról. Mindent, amit tudni kell róluk. Megértette Sarah hogyan lett az és, hogy miért viselkedett így. Elmondtam, hogy többé nem fog felbukkanni.
-Ajánlom is! -válaszolta harciasan. Meglepődtem ezen hangnemén, de nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet. Sokkal jobban érdekelt, hogy valóban nem bánja-e, hogy vámpír vagyok.
-Olyan buta vagy -nevette el magát mindig, amikor már nem bírtam kíváncsiságommal és rákérdeztem.
-De miért? Minden normális ember sikoltozva elrohanna! -adtam hangot csodálkozásomnak.
-Úgy tűnik nem vagyok normális -suttogta sejtelmesen. Ezzel lezárta a témát. Mégis ott bújkált bennem, hogy talán csak fél megmondani az igazat. Annyira szerettem volna biztosan tudni, hogy őszintén beszél, mert nagyon hihetetlennek tűnt. Bár látszólag eléggé érdekelték a vámpírok.
-Ki volt az a pasi, aki...bántott téged? -nyögte, mikor már a kocsiban voltunk. Felsóhajtottam.
-Egy régi ismerős -fintorogtam.
-Honnan ismered? -folytatta.
-Megöltem a vámpír-barátnőjét... -hajtottam le a fejem, ami nem a legbölcsebb húzás, amikor valaki vezet.
-Ez mikor volt? -vallatott. Miért akarja tudni, hogy mikor öltem meg egy vámpírt?
-Stefan 162. szülinapján Lexi Mystic Falls-ba jött meglátogatni őt. Este buli volt a bárban, és a sikátorban rátámadtam egy fiúra. A csajával elhitettem, hogy Lexi volt. A rendőrök megtalálták, berontottak az épültbe és elvitték, bár előtte legyengítették. Odakint nem bírtak vele és akkor jöttem én... -Az emléktől megborzongtam.
-De miért kellett megölnöd őket? -háborodott fel kissé. Az igazság, hogy magam sem tudom...
-Mondtam én, hogy egy szörnyeteg vagyok -lestem el a másik irányba keserűen. Kezét tétován a vállamra tette.
-Ez régen volt. Éljünk a jelennek. A többi nem számít -bíztatott. Felé fordultam és rám mosolygott. Igaza van. Soha többé nem kell gondolnom a múltamra. Se Kathrine-re, se Elená-ra, se az öcsémre és se azokra az emberekre és vámpírokra, akiket valamiért a túlvilágra küldtem. Ez már nem én vagyok.
Az új énem érez, bár csak egyvalamit. Szeretet és csakis Zoey iránt. Más nincs az életemben.
Mikor hazaértünk csöndben bementünk a házába. Leültem a kanapéra, ő a konyhába ment.
-Kérsz valamit enni...? -kezdett bele, amikor kijött, de elharapta a mondatot. Elmosolyodtam.
-Semmi baj, még nem szoktad meg.
-De mit szoktál...enni? -foglalt helyet mellettem, kezében egy pohár kávét tartott.
-Hát vért! -adtam az nyilvánvalót. Megrázta a fejét, miközben kortyolt egyet.
-Nem úgy értem. Milyen vért? -Zöld szeme beleégett az enyémbe. Valóban érdekli.
-Emberi vért, de a vérbankból hozom és nem támadok meg másokat -Ez részben igaz volt. Mostanában valóban zacskós véren élek. De eddig...nem igazán...
-Értem -újra szájához emelte a csészét. Kifújtam a levegőt.
-Ugye tudod, hogy téged soha sem bántanálak? -bizonygattam kérdésbe foglalva. Megleptem.
-Tudom. Hisz én vagyok, aki segít neked jónak lenni -emlékeztetett.
-Valóban ezt gondolod, vagy csak félsz? -vontam fel a szemöldököm.
-Ezt már megbeszéltük... -kezdte sóhajtva, de közbe vágtam.
-Azt akarom, hogy az igazat mond! -parancsoltam.
Kicsit megijedt. Amikor észrevettem bocsánatkérőn megsimogattam az arcát.
-Zoey én azt akarom, hogy boldog légy. Próbálok jó lenni hozzád, de tudnod kell én mindig is rossz leszek neked -suttogtam. Tiltakozott.
-Számomra elég jó vagy -Két tenyere közé fogta az arcomat. Kutattam a hazugság után a tekintetében, de szerencsére nem találtam.
-Olyan vagy, mint Elena -bukott ki a számon. Erre megdermedt és elhúzódott. Beszéltem neki Elenáról, bár nem sokat. Tudja, hogy szerettem, de elutasított.
-Nem úgy értettem! Olyan megértő vagy velem, mint Elena Stefan-nal. -mentegetőztem. Ez valóban így volt. Stefan-t elfogadta Elena és kedves volt vele. Zoey is ilyen most.
-Jah... -lehelte.
-Ők szeretik egymást, még akkor is, ha Stefan vámpír. Velünk is menne ez a dolog. Nem gondolod? -néztem rá óvatosan. Belül vágytam rá, hogy azt mondja szeret. Olyan jó lehet, ha valaki ezt a szemedbe mondja és még komolyan is beszél. Egy vámpírba is lehetnek szerelmesek. És a vámpír is lehet szerelmes...
De mielőtt válaszolhatott volna megcsörrent a mobilom. Kelletlenül kihúztam a zsebemből és ránéztem a hívóra.
-Emlegetett szamár! -mormogtam és felvettem.
-Mi van, Stef? -morgolódtam gúnyosan.
-Baj van... -zihálta. Felkeltette az érdeklődésemet.
-Micsoda? -váltottam komolyabbra, de a hangomban ott bújkált a: "Miért pont engem kellett hívni?" szarkazmus.
-Elena...véletlenül... -dadogott.
-Mond már! -parancsoltam rá.
-Vámpír lett! -bökte ki.

10 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon jó feji lett ismét!! :D
    Damon annyira aranyos mikor parázik. látszik h nagyon szereti Zoey-t..
    és ez a vééég. Elena vámpír?? woow.
    és pont itt abbahagyni... áhhh
    alig várom a kövit, érdekel h mi lesz ebből :D:D:D:D

    puszii. <3. csillus. =)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm ismét! :D
    Parázik xD Hát kissé :) Próbálna szegény már szeretni valakit, aki nem dobja :)
    Hát ebből lesznek még bonyodalmak, de itt mindig vannak xD Am lesz ennél durvább is nyugi...
    Az izgalmasoknál állok meg xD
    Sokminden ;) pusz

    VálaszTörlés
  3. szia
    nagyon klassz lett
    apám Elene vámpír...
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
  4. Szia
    köszi
    jaja...:S most gondoltam bele hogy milyen következmények lesznek...
    próbálok:D

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Vámpír???
    Ba... (le kéne róla szoknom.xĐ Az sokat segítene, ha nem lennének ilyen függővégek...xĐ)
    De akkor már teljesen az... Szóval ivott ember vért...
    De és hogyan?? (na ez értelmes volt)
    Várom a kövit!! Nagyon...

    VálaszTörlés
  6. szia zoey egy csoda stef nem tud vigyázni véletlenül vámpírt csinált elenából? gratula pusy

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó lett!:D
    Stef de bénaa.xD Damon meg aranyos.^^

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Stella én örülök ha használod azt a szót, mert az azt jelenti hogy jó volt a fejezet :) De így is köszönöm :D
    Mondjuk mindenkinek köszönöm ^^ (L)
    Na ne hibáztassátok egyből Stefant, de igaz hogy kissé...béna volt... De nem ő változtatta át... Na erről majd a következő fejiben ;) Am az is egy probléma, hogy Damon-t hívta...

    VálaszTörlés
  9. Szija!
    Nagyon jó lett!
    Damon <33
    Elena.. Vámpír??
    Wooww

    VálaszTörlés
  10. Szija!
    Köszi :D
    Jaja ^^ (L)
    Ehen... :s

    VálaszTörlés