2011. november 12., szombat

Újra itt!

Sziasztok!
Nem is tudom, hogyan kezdjem el mondandómat... Először is ki kellene találnom, hogy mit szeretnék kifejteni...
Rettentően sajnálom és szégyellem magam, amiért már augusztus óta nem írtam Dana-ékról nektek -lehet már el is pártoltatok tőlem- és ennek nem az az oka, hogy meguntam, nincs ötletem vagy utálok írni, hanem -mint általában- mást írtam és mással voltam elfoglalva. Mostanában sorozatkritikán dolgozom és a saját könyvemet tervezem, ami nagy feladat, így nem marad erre időm. De hiányzik! Nagyon hiányzik! Főleg úgy, hogy hatalmas fordulatok és csattanók jönnek. Sajnos a sok kihagyás miatt újra vissza kell rázódnom ebbe a világba is -a többi mellett...- és képbe lennem, emiatt nem lesz egyhamar friss. A másik dolog, hogy egy új fanfiction képe lebeg lelki szemeim előtt, ami szintén TVD-s lesz -de Damon mentes. A fő karakter az Első család tagjai lennének, új kalandokkal, amik nem ebben a korban játszódnak. A történet elmeséli a kapcsolatukat és lesz egy teljesen ismeretlen, új szereplő, aki szintén Elijah testvére. Nem tudom ebből mi fog kisülni...
Egyébként csak, hogy tiszta legyen mindenkinek: a Hold vámpírjában nincs olyan, hogy Hasonmás; nincsenek Elsők; Klaus nem hibrid és Elijah nem a testvére. Csak, hogy elkerüljük a félreértéseket. :)
Legyen szép napotok!
                                                                                                 Amy Bleak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése