2011. május 17., kedd

Újfajta díj! ( de szép *-* )

Ahogy a cím is elárulja: új díjat kaptam és ez eddig szerintem a legszebb, legigényesebb kinézetű, mármint azok közül, amiket eddig volt szerencsém "megkaparintani". Köszönöm mégegyszer Killa23. :)
Szabályok:

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!

- Tedd ki a lógót a blogodra!

- Írj magadról hét dolgot!

- Add tovább hét embernek!

- Hagyj megjegyzést náluk, hogy értesüljenek a díjazásról!

Hát nem is tudom mi lehetne az a 7 dolog és szerintem tuti ismétlem önmagam ( nem nézem meg, mit írtam máskor ).
1. Hamarosan kapok egy kiskutyust, Golden Retriever-t. *-* Kislány és még nem tudom, hogy fogom szólítani. Rose lenne nekem a legszimpatikusabb. :)
2. Megvan a Vámpírnaplók könyvsorozat 6 része.
3. A 4.-et 3 nap alatt elolvastam, ez a legizgibb.
4. Egyszer már voltam szerelmes.
5. Egy teljesen új könyvön dolgozom, amit nem fogom felrakni az internetre.
6. Elena és Damon csókjánál felsikoltottam és örömömben sírtam. :') Végre! ^^
7. Mostanában suliban nem csinálok semmit! xP
Hát nem valami nagy dolgok, de most csak ennyit tudtam magamból kicsikarni.

Megint nem tudom kiknek küldeni, csak a szokásosaknak, de ők nem rakják már ki. :S

Egyébként az utolsó fejezethez az a 2 komi...hát nem esett jól. :/

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az újabb díjhoz!!:) De sajnos a két komi az tényleg elég kevés... Sajnálom hogy többen nem írtak pedig akkor biztosan szívesen felraktad volna a következő fejezetet. Gondolom most nagyon szomorú vagy ugyhogy nem is kérem hogy tedd fel az újat bár minden gondolatom akörül forog hogy vajon mi lesz a következőben. De megértem a dolgot és nem kérek ilyet, bár nagyon szeretném már olvasni írásod még is rád bízom hogy mikor teszed fel:) Csak így tovább, mi veled vagyunk még ha csak ketten is, de veled!!!:)
    puszi:)
    UI: Én azért várom az újat:/

    VálaszTörlés
  2. Szia Amy!
    Mikorra várható a következő rész? Már nagyon szeretném olvasni a történet többi fejleményét is:) Kérlek tedd fel! A kedvemért:/

    VálaszTörlés