2010. szeptember 12., vasárnap

Wedding + TVD season premier!

Kedves olvasók!
Úgy látom már nem vagytok olyan aktívak, mint eddig, de engem ez nem érdekel. És, hogy miért? Mert magamnak írom/írtam eddig is a könyvem szóval ez nem változik most sem.
Aki mégis olvasgatja annak szól ez:
Ma nem lesz friss! Tegnap egész nap egy esküvőn voltam és onnan éjfélkor jöttünk el. Mire hazaértünk ( 2 óra múlva ) már nem ültem oda a géphez, emiatt fennmaradtak bizonyos teendőim, plusz még a házi feladat is. Ezért mindent ma kell elvégeznem, a fejezetre meg nem biztos, hogy lesz idő!
Másodszor, pedig a másik könyvemhez rég nem írtam 7. fejezetet, pedig nagyon akarom! De lusta vagyok :/ Ezért, ha mégis lenne egy órám, akkor azt fogom megírni!
Amúgy pénteken megnéztem a The Vampire Diaries 2. évadának az első epizódját és NAGYON NAGYSZERŰ LETT! Elképesztő visszatérése volt a TVD-nek :D Nagyon sajnáltam Damont benne! :( :( Szegényke ugyanazt átéli, mint amit én megírtam! Mintha előre láttam volna, hogy így érez és mintha valóban Ő lennék!Tényleg megtudom őt érteni mindenben! :O Ez nagyon hátborzongató...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése