2011. február 6., vasárnap

Érthetetlen

Mostanában rengeteg érthetetlen dolog ér:
  • 37 rendszeresem van és közülük csak 3-4 ír kommentet, akiknek köszönöm. A többiek csak olvasnak vagy nem, elvannak magukba, lesz*rják van-e friss vagy nem.
  • Csak 3 ember kérdezett tőlem a 37-ből, amikor megadtam a lehetőséget, hogy megtudjatok minél több dolgot az új könyvről. Úgy látom ez se nagyon érdekel senkit.
  • A szavazásban 3 ember azt nyilatkozta, hogy nem tetszett neki a fejezet vége.
Olyan, mintha már senkit nem érdekelne, hogy írok-e vagy nem egy retkes, összeszenvedett fejezetet, amiket NEKTEK rakok fel! Ez mostantól megváltozik. Nem rakom fel, csak megírom magamnak, mert élvezem. Ennyit rólatok. Akik szeretik, azok köszönjék a sok bunkónak.

10 megjegyzés:

  1. Neee tedd ezt velünk kérlek !!!!Én teljesen meg értelek h 37-ből 3-4 ember ir :S De lécci ne tedd ez velünk:(

    VálaszTörlés
  2. Amy ne tedd ezt velünk... tudod h imádjuk a törid.. bár úgy látszik nem mindenki foglalkozik veled és az érzéseiddel... =( remélem h nem hagyod abba, mert az nekünk kész kínszenvedés lenne.... én alig várom már a 2. évadot!!! úgyhogy bízom benne h folytatod, és láthatjuk!!!!!!

    és am ne haragudj h nem írtam kérdést, lenni lett volna 1-2, csak nem úgy jöttek össze a dolgaim ahogy terveztem így nem jutottam gépközelbe. =( ne haragudj.=(
    bízok benne h folytatod.
    puszii. <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tény, hogy én nem írtam eddig kommentet, de ettől függetlenül mindig olvastam a történetedet! Ja és nem vagyok benne a rendszeres olvasók között!
    Először is, hogy 3 embernek nem tetszett a történeted vége!
    Én vagyok az egyik! DE nem azért nem tetszett, mert rosszul írsz, hanem Damon nem békült ki Zoeval, Elenával van. Én ki nem álhatom Elenát! Ezért nem tetszett a történet VÉGE!!
    Emiatt nem ítélhetsz el senkit, csak mert nem tetszett! Te vagy az író, nem tudsz mindenki elvárásainak megfelelni! Te így képzelted el a történet és kész! Valakinek tetszett, valakinek nem! Ezen nem kellene kiakadnod!
    A másik meg a kommentek! Nagyon sok történetet olvasok, ahol csak 1-2 komment van és ettől függetlenül az író rendszeresen frissít, mert az a két ember is boldoggá teszi! TE kapsz 3-4 kommentet! Szerintem örülnéd kellene, hogy ennyien írnak! Ezzel a telhetetlenséggel csak magadnak ártasz!
    Nekem sokkal szimpatikus az az író, aki az olvasóira bízza, hogy írnak-e vagy sem! TE magadnak írod a történetet. Ez tény! DE, ha ezzel még 2 embernek örömet okozol, akkor nem kellene ennyire önzőnek lenned. Ha meg ennyire önző vagy, akkor ne csinálj többet honlapot!

    Most ezt az egészet, nem szidásnak, negatív dolognak írtam. Csak zavar, hogy "bunkónak" nevezed azokat is, akik olvasnak téged, de nem írnak. Közlöm, hogy nem vagyok bunkó! Lusta vagyok! :-) Ennyi! Szerintem két táborra lehet bontani a "rajongóidat", ha még ezek után maradtak. Az egyik, akik rendszeresen olvassák és írnak is, ez két ember! És vannak olyanok, akik szintén rendszeresen olvassák, de lusták írni! Biztos rossz érzés, de nem így kellene hozzáállnod a dologhoz.
    Egy tanács!
    Próbáld ki, hogy AKI ír kritikát, az írja meg az e-mail címét és neki elküldöd hamarabb a történetet egy nappal!
    Ez sokkal jobb a kritikahatárnál és lehet, hogy többen írnak egy-két szót!
    Az meg, hogy nem sokat kérdeztek az új könyvről. Mindenkinek megvan a saját gondja! Kikapcsolódásként elolvassa a történeted, de nem mindenkinek van rá ideje, azon gondolkozni, hogy mi miért van! Én speciál először fogalmam sem volt, hogy miről van szó! Ha friss van elolvasom, de nem ekörül forognak a gondolataim! De ez csak én vagyok!
    DE ez nem azt jelenti, hogy nem érdekel és nem vagyok kíváncsi rá.
    A lényeg, hogy a történeted izgalmas és nagyon jól fogalmazol. A leírások is nagyon jók benne, egyáltalán nem unalmas. Tehát a történeteddel nincsen semmi baj.
    Ne felejtsd el, hogy te arra voltál kíváncsi, hogy a történet VÉGE, hogy tetszett és nem az EGÉSZ történet!
    Tudod, olvasás közben, mindenki szurkol valakinek, én a Zoe és Damon párosnak szurkoltam, nem jött össze, emiatt nem tetszett a vége! Ennyi! Nem kell kiakadni és a többieket büntetni, akik tényleg írtak neked mindig!
    Ha ennek ellenére nem akarsz még egy esély adni az olvasóidnak, akkor azt tanácsolnám, hogy kérd el annak a két embernek az e-mail címét és legalább nekik küldd el e-mailbe.

    Ennyit szerettem volna írni. Tényleg nem megsérteni akartalak. Csak pont tegnap olvastam egy történetet, ahol az író, azt írta a történet végére, hogy mindenki a saját belátása szerint döntsön, hogy ír-e véleményt vagy sem. Nagyon tisztelem az olyan írókat, akik nem erőszakoskodnak és fenyegetőznek!
    Jó már biztos eleged van belőlem.
    Előre is bocsánatot kérek, hogy idegesítettelek.
    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Szijjja! Hát mondjuk én is Damon /Zoey párti vagyok de ezt Amy is tudja XĐ Az ugy nekem se tetszet h nem jöttek össze de ugy a véglet teszet és Krisztának valamibe igaza van de szerintem van olyan iró akinek még anyi is h nagyon jó lett..jól esik és nem minenki egy forma..enyii..és még 1x kérnek ne tedd ezt velünk :S (bociszemek)*.*

    VálaszTörlés
  5. Hello.

    Én csak az utolsó fejezethez írtam mert akkor találtam az oldalra. =/
    Én értem a felháborodásod okát. Te is többet vársz. Én ha hamarabb találtam volna az oldalra akkor is írtam volna mert szerintem ez ki jár!
    Kérdezni például azért nem kérdeztem én mert akkor megtudok ínfókat a történetről és én az igazi meglepetésre várok. :D
    Én nagyon szívesen olvasnám a történet folytatását meg valószínűleg mások is. De az aki igazán olvasná aki ír is hozzá. Sajnálom hogy ez jelen esetben csak 3-4 ember. :S

    Puszi: And

    VálaszTörlés
  6. Szia! Olvastam a bánatodról és nagyon sajnálom hogy csak 3-4en vagyunk akik igazán kommentelnek de olvastam amit Kriszta irt és részben igazat adok neki részben nem!! Lehet hogy igazad van abban hogy ha visszatartod a frisseket akkor majd többen írnak de lehet hogy nem és lehet hogy elveszíted azt a 3-4 embet is akik eddig veled voltak és kommenteltek mindig!!! Nagyon szépen kérlek ne hagyd abba a feltöltést mert akkor nagyon szomorúak leszünk és csalódottak mert nem fogjuk tudni a folytatást..kérlek ne tedd ezt velünk:)
    Mi nagyon szeretnénk ha továbbra is olvashatnánk a történetedet! És ne keseredj el hisz a multkor is irtam hogy akik mi 3-4en vagyunk neked azok meg is maradunk ha te is ugy akarod! Ha komment kell mi irni fogunk, aki nem ir azzal ne törődj gondolj arra hogy mi itt vagyunk és erőt adunk a folytatáshoz!!:D
    Ne hagyd abba kélek mégegyszer!:)
    puszi:)
    UI: Ha kell az e-mail címem szólj és megadom!!:)

    VálaszTörlés
  7. Légyszi ne tzedd ezt velünk. Igen tényleg igaz hogy annyi rendszeres olvasóból csak 3-4 ír komit. De én személyszerint-és szerintem a többiek is- imádom/imádjuk a történetedet. Mindig elolvasom de sajnos nincs elég időm hogy írjak komit mint ahogy arra se hogy fejezetet írjak :S.

    nAGYON VÁROM A 2.ÉVADOT. És légyszi jól gondold át mert nagyon imádjuk a történetedet és nagyon jól írsz.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Tökre meglepődtem, hogy milyen sok megjegyzés érkezett az én kis kirohanásomra, amit belátok hiba volt megtennem. Mindenkinek köszönöm, hogy kinyilvánította a véleményét ezzel kapcsolatban. Nem haragszom senkire, bármit is írt.
    Krisztának igaza van dolgokban. Én voltaképpen azért kaptam fel a vizet, mert úgy éreztem nem szeretik azt, amit írok. Azon volt a hangsúly, hogy feleslegesnek éreztem magam, akit letojnak magasról. Ezt nem csak az váltotta ki, amiket leírtam, hanem hogy egy TVD-s oldalon lesz*rozták a könyvem... Nem esett jól, ja és Twilight utánzatnak nevezték... Ezek után mit higyjek? :S
    Belátom nem azt kell figyelnem, hogy ki nem bírja/olvassa, hanem azt, hogy hány olvasóm van, akik szeretik és kiállnak a mellett, hogy folytassam. Ezek ti vagytok! Tudni fogom, ha esetleg megint mélyponton leszek, hogy rátok számíthatok. Bocsánatot kérek, amiért bunkónak neveztem azt is, akit nem kellett volna. Rávilágítottatok arra, hogy nem kell önzőnek, telhetetlennek lenni. Nem is az, hanem elkeseredett voltam. De ez így van nálunk: nem mindenki szeretheti azt, amit csinálunk.
    Mégegyszer köszönk mindent és ígérem legközelebb nem rendezek jelenetet. :)

    VálaszTörlés
  9. Ugyan már semmi gond ez bárkivel előfordulhatott volna.:D A lényeg hogy tisztáztad a dolgot:)
    Ügyes légy és írj minél előbb új fejezett mert én/mi már nagyon várom/várjuk!!:)
    puszi:)

    VálaszTörlés
  10. hello nekem nagyon tetszik a történeted és csak azért nem írtam mert más dolgom akadt és csak este tudtam olvasni. De kérlek ne hagyd abba. Ha van időm akkor fogok írni. Én egyébként Delena párti vagyok

    VálaszTörlés